המנייה מזנקת ב-9% ומצליחה להפתיע את כולם; נטפליקס מסכמת רבעון שיא עם צמיחה חדה במספר המנויים, עלייה משמעותית בהכנסות והשקעה גוברת באירועים חיים, משחקים והתרחבות לתחום הפרסום.
מניית נטפליקס זינקה ביותר מ-9% לאחר שהחברה דיווחה על תוצאות רבעון רביעי שהיכו את תחזיות האנליסטים הן בהכנסות והן ברווחים. הרבעון הסתיים עם הישג היסטורי – 301.6 מיליון מנויים משלמים, תוספת מרשימה של 19 מיליון משתמשים חדשים.
נטפליקס סיימה את הרבעון האחרון של 2024 עם תוצאות מרשימות: הכנסות של 10.25 מיליארד דולר, המשקפות צמיחה של 16% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הביצועים עקפו את תחזיות האנליסטים בוול סטריט, שציפו להכנסות של 10.11 מיליארד דולר. הנתון המרשים במיוחד הוא הרווח הנקי, שיותר מהוכפל והגיע ל-1.87 מיליארד דולר, או 4.27 דולר למניה – זינוק משמעותי לעומת 938 מיליון דולר (2.11 דולר למניה) ברבעון המקביל.
בעקבות הביצועים החזקים, הנהלת נטפליקס מגלה אופטימיות לגבי השנה הקרובה: החברה עדכנה כלפי מעלה את תחזיות ההכנסות ל-2025, וצופה הכנסות של 43.5-44.5 מיליארד דולר. מדובר בעדכון משמעותי של חצי מיליארד דולר מעל התחזית הקודמת, המשקף את הביטחון של החברה ביכולתה להמשיך ולצמוח הן במספר המנויים והן בהכנסה הממוצעת למנוי.
תוכן מנצח – מסדרות ענק ועד אירועי ספורט
נטפליקס הציגה רבעון חזק עם שורה של להיטים, כולל העונה השנייה של "משחק הדיונון", אירועי ספורט חיים כמו הקרב המדובר בין ג'ייק פול למייק טייסון ומשחקי ה-NFL של חג המולד.
לדברי טד סרנדוס, מנכ"ל משותף של נטפליקס: "אנשים נכנסו בשביל הקרב או המשחקים, אבל נשארו… הרבעון הזה הוכיח שוב שהגיוון והאיכות בתוכן שלנו הם הכוח שמניע את נטפליקס." | קרדיט: Flickr צילום: Nathan Rupert.
בשנת 2025, נטפליקס צפויה להמשיך ולהרחיב את הפקות התוכן שלה, עם חזרות מתוקשרות של "דברים מוזרים" ו-"ונסדיי", לצד סרטים חדשים מהשמות הגדולים ביותר בתעשייה.
במקביל להתרחבות התוכן, החברה דיווחה על צמיחה של 30% במספר המשתמשים בתוכניות הפרסום שלה ברבעון האחרון. יותר מ-55% מהמנויים החדשים במדינות שבהן קיימת אפשרות לתוכנית מוזלת עם פרסומות, בחרו באופציה זו. נוסף על כך, החברה מתכננת להרחיב את הפעילות שלה בתחום האירועים החיים, אחרי שהצליחה למשוך קהל רחב עם שידורי ספורט וקרבות איגרוף.
המחירים עולים – אבל הביקוש ממשיך
נטפליקס ממשיכה להעלות מחירים בהדרגה, אך עושה זאת בחוכמה: עליות קטנות ומדודות שלא מרחיקות את הלקוחות. גרג פיטרס, המנכ"ל המשותף של החברה, מדווח כי באזורים בהם העלו את המחירים לאחרונה – אירופה, אסיה והאמריקות – הלקוחות נשארו מרוצים והמשיכו את המנוי שלהם.
למרות העלייה במחירים, נטפליקס עדיין מציעה אפשרות כניסה במחיר נגיש של 7.99 דולר בחודש בארה"ב – מנוי בסיסי הכולל פרסומות. לפי הערכות החברה שמראות את פוטנציאל הצמיחה העצום: כל הבתים שיכולים טכנית להתחבר לנטפליקס במדינות בהן היא פועלת, רק 6% הם כרגע מנויים משלמים. במילים אחרות – יש עדיין שוק ענק של אנשים שעשויים להצטרף לשירות בעתיד.
לסיכום נראה שנטפליקס פותחת חזק את שנת 2025, עם יותר מנויים, התרחבות לתחומי הפרסום, המשחקים והאירועים החיים. אך בשוק תחרותי ודינמי, האתגר הגדול שלה יהיה להמשיך לחדש, לשמור על קהל נאמן ולמצוא מקורות צמיחה חדשים.
האם 2025 תהיה השנה שבה נטפליקס תוכיח שהיא בלתי ניתנת לעצירה – או שתתמודד עם אתגרים חדשים? הזמן יגיד.
דיסקליימר: אין לראות במידע בעמוד זה ובאתר הספוט משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ השקעות ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הנו לידיעה כללית בלבד ועלולים ליפול בו טעויות. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.
רוצה לפעול נכון ובביטחון בעולם המטבעות הדיגיטליים?
הצטרף לקבוצת הוואצאפ החינמית שלנו!
קבל עדכוני חדשות חמים על שוק הקריפטו מיד כשהם קורים.
כדי לספק את החוויה הטובה ביותר, אנו משתמשים בטכנולוגיות כמו קובצי Cookie לאחסון וגישה למידע מהמכשיר. הסכמה לשימוש זה מאפשרת לנו לעבד נתונים כגון דפוסי גלישה או מזהים ייחודיים באתר. אי־הסכמה או ביטול הסכמה עלולים לפגוע בחלק מהתכונות והפונקציות.
פונקציונליות
Always active
האחסון או הגישה הטכנית נדרשים לצורך יצירת פרופילי משתמשים לשליחת פרסום, או למעקב אחר המשתמש באתר אינטרנט אחד או במספר אתרים שונים למטרות שיווק דומות.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
סטטיסטיקות
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
שיווק
האחסון או הגישה הטכנית נדרשים ליצירת פרופילי משתמשים לצורך שליחת פרסום, או למעקב אחרי המשתמש באתר או באתרים שונים למטרות שיווק דומות.