polkadot
Polkadot (DOT) $ 4.26 3.64%
tron
TRON (TRX) $ 0.150908 0.97%
the-open-network
Toncoin (TON) $ 5.69 1.38%
shiba-inu
Shiba Inu (SHIB) $ 0.000014 4.63%
solana
Solana (SOL) $ 143.08 8.88%
bnb
BNB (BNB) $ 565.55 2.87%
xrp
XRP (XRP) $ 0.589622 1.36%
dogecoin
Dogecoin (DOGE) $ 0.105738 3.25%
cardano
Cardano (ADA) $ 0.351953 4.17%
avalanche-2
Avalanche (AVAX) $ 26.38 11.03%
chainlink
Chainlink (LINK) $ 11.23 4.95%
litecoin
Litecoin (LTC) $ 65.52 1.89%
near
NEAR Protocol (NEAR) $ 4.41 6.91%
uniswap
Uniswap (UNI) $ 6.79 2.79%
tether
Tether (USDT) $ 1.00 0.10%
ethereum
Ethereum (ETH) $ 2,466.82 5.38%
bitcoin
Bitcoin (BTC) $ 62,960.87 4.26%

הקריפטו מגיע לצלחת שלכם!

פתרון חדשני מבוסס קריפטו שעוזר לבעלי מסעדות להתמודד עם רווחים נמוכים בעסק

בשורה משמחת לבעלי מסעדות ולסועדים כאחד: חברת הסטארט-אפ Blackbird Labs השיקה לאחרונה פלטפורמת תשלומים חדשנית בשם Blackbird Pay, המבטיחה לשנות את כללי המשחק בתעשיית המסעדנות. Blackbird Pay היא מערכת תשלומים מבוססת טכנולוגיית Web3, שנבנתה על גבי רשת בלוקצ'יין חדשה בשם Blackbird Flynet. המטרה העיקרית של המערכת היא לסייע למסעדות להתמודד עם הבעיה ההולכת וגדלה של צמצום הרווחים.

העתיד של תעשיית המסעדנות

הפלטפורמה החדשה מציעה שני יתרונות עיקריים למסעדות: הורדת עמלות וקיצור זמני סליקה. כיום, מסעדות משלמות עמלות גבוהות של עד 4% על כל עסקה. Blackbird Pay מבטיחה להוריד את העמלות לממוצע של כ-2% לעסקה. בנוסף, המערכת מאפשרת למסעדות לקבל את הכסף מהתשלומים מהר יותר, מה שעוזר לשפר את תזרים המזומנים שלהן.

עבור הסועדים, המערכת מציעה מגוון אפשרויות תשלום. לקוחות יוכלו לשלם באמצעות כרטיסי אשראי, כרטיסי חיוב, או אפילו באמצעות מטבעות דיגיטליים כמו FLY (המטבע הדיגיטלי של Blackbird) או USDC (מטבע דיגיטלי יציב הצמוד לדולר). בנוסף, המערכת מעניקה לכל לקוח "אפיון צרכים אישי וייחודי" שמאפשר למסעדות להציע הטבות ונקודות בהתאם להרגלי הצריכה של כל לקוח.

בן לוונטל, מייסד Blackbird Labs מסביר את החשיבות של המערכת: "בעשור האחרון, טכנולוגיית המסעדות כמעט ולא התקדמה בתחום התשלומים. התהליכים נשארו יקרים, מסורבלים ולא שקופים עבור רוב המסעדות." רוני מזומדר, שותף בקבוצת המסעדות Unapologetic Foods, מוסיף: "שירותים כמו Blackbird יכולים לאפשר למסעדות לחסוך אלפי דולרים בחודש בעמלות עיבוד."

מי כבר משתמש במערכת?

מלבד פלטפורמת התשלומים, Blackbird מפתחת גם אפליקציות להודעות וגילוי עבור מסעדות. תוכניות כמו "Blackbird Breakfast Club" ו-"Bar Blackbird" נועדו להגביר את התנועה במסעדות בשעות השפל. כבר עכשיו, מסעדות מובילות ברחבי ארצות הברית מצטרפות לפלטפורמה, ביניהן Barbuto, Crown Shy, Momofuku, Nom Wah ו-Saga בניו יורק, Leon's בצ'רלסטון, ו-Birdsong בסן פרנסיסקו.

לפי הערכות של איגוד המסעדות הלאומי בארה"ב, המכירות של מסעדות אמריקאיות צפויות לעבור את רף הטריליון דולר בשנת 2024 בפעם הראשונה בהיסטוריה. עם נתון מרשים זה, הצורך בפתרונות טכנולוגיים חדשניים כמו Blackbird Pay הופך לקריטי יותר מתמיד.

Blackbird Pay מייצגת צעד משמעותי קדימה בתחום טכנולוגיית המסעדנות. היא מבטיחה לא רק לשפר את הרווחיות של המסעדות, אלא גם להעניק חוויה טובה יותר ללקוחות. עם גיבוי של משקיעים מובילים כמו Andreessen Horowitz, שהובילו סבב גיוס של 24 מיליון דולר, נראה כי Blackbird Labs מוכנה להוביל את המהפכה הבאה בתעשיית המסעדנות.

עדיין מוקדם לקבוע אם Blackbird Pay תצליח לשנות את פני התעשייה, אבל אין ספק שהיא מייצגת מגמה מעניינת של שילוב טכנולוגיות Web3 בעולם המסעדנות. חברות אחרות, כמו DevourGO, שירות משלוחי מזון מבוסס Web3, כבר פועלות בתחום זה. ככל שיותר מסעדות יאמצו פתרונות כאלה, ייתכן שנראה שינוי משמעותי באופן שבו אנחנו משלמים במסעדות בעתיד הקרוב.

 

רוצה לפעול נכון ובביטחון בעולם המטבעות הדיגיטליים?

הצטרף לקבוצת הוואצאפ החינמית שלנו!

קבל עדכוני חדשות חמים על שוק הקריפטו מיד כשהם קורים.

(זה יכול להיות שווה לך הרבה כסף...)

כתבות פופולריות

תמונה למחשה, חברת Revolut משיקה מטבע יציב ראשון

המירוץ ליציבות מתחיל

BlackRock חוזרת להוביל עם עלייה בהשקעות בקרן הביטקוין שלה

BlackRock עם עלייה חדה בהשקעות בקרן הביטקוין

בוטאן מדינה קטנה עם אחזקה אדירה בביטקוין תמונה להמחשה

מדינה קטנה, שחקן גדול

תמונה להמחשה - דונלד טראמפ

מיזם הקריפטו של טראמפ נחשף

תמונה להמחשה פריצת אבטחה חמורה באתר מסחר

פרצת אבטחה חמורה: למעלה מ-6 מיליון דולר נגנבו

מה את.ה מחפש?

דילוג לתוכן